Saturday, April 26, 2008

firmis nexibus

Feast your eyes at this!

Som synes har vissa förändringar skett, jag har med viss hjälp (är nämligen teknikidiot) av en av gossarna på Spogg, äntligen lärt mig lägga upp en s.k. blogroll.
Säg mig gärna om jag missat någon viktig, jag har mest plockat dem som jag läser närapå dagligen. (Har även valt att ha mest svenska bloggar.) Kategorierna är inte heller de bästa, många täcker in flera fält, och får bättras på efter hand. Förslag på andra som bör länkas till?

Några av de nya som jag inte tror nämnts här tidigare är Roman History Books och Lingvistbloggen, som har haft mycket latin på senare tiden.

Slutligen finns nu även en Paypal-knapp...

2 comments:

Anonymous said...

Gratias agimus per honos maximum (dimitte, precor, Latinitatem nostram pessimam) -

En mystisk och sällan uppdaterad men lovande svenskspråkig klassikerblogg (som länkar till mig):

http://asyndeton.wordpress.com/

ChW said...

Vad är det i bakgrunden?